torsdag

Ååh jag blir så glad, glad för att jag har så fina människor runt om mig. Jag älskar er, jag älskar folket på mitt jobb. Ni gör mig så glad med era fina ord, tack, ni lyfter mig!

Tre dagar kvar innan jag slutar på jobbet då, vad ska man säga? Vet inte om jag vill? Jag vill sjukskriva mig men ändå inte, jag vill ha full lön, men ändå vill jag bara supa skallen av mig och glömma alla problem ... Ännu värre när jag släppt bomben, var deppmode idag på jobbet... jag uppskattar att man kan betyda så mycket för några man bara känt i 6 månader, tack, ni är guld värda!

Ännu en sak, jag saknar min zoulmate, min andra halva, vart är du när jag behöver dig som mest? Jo i danskeland, :( Vi ses snart, då ska jag hålla om dig, gråta av lycka, och skratta av glädje.
Man inser verkligen vem som är ens sanna vänner, och du är den bästa, du är bättre än alla andra.

Me love You



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0