grönan

Igår var jag på Gröna Lund med Jessica, så otippat! Vi hade planerat att ses och sätta oss och ta ett glas vin, sen när vi gick längs vattnet så fick vi syn på gröna lund och bestämde oss för att åka dit och käka och dricka. Det slutade med att vi köpte ett åkhäfte att dela på ockå (känner vuxen nivån när man inte köper åkbandet).

Så vi åkte extrem, som jag alltid har tyckt varit rolig och inte alls läskig. Men denna gång var något brutalt, tror jag aldrig skrikit så mycket, fyfan va läskig den var, dom måste ha gjort om den. Började till och med dräggla mitt i åkturen av all rädsla, Jessica dog av garv. Sen åkte vi Pop Expressen, insåg att det enbart var fjortisar som stod i kön till denna, ni vet såna med texter över hela benen. Trodde ärligt att sådant inte existerade längre. Sen gick vi Lustiga Huset, fett kul! Ni vet den här, "trappan med rullband" man sitter å åker ner för när allt skumpar, jo den åkte vi och mina tuttar höll på att flyga bort. Inte nog med det s hade jag ju klänning på mig och hade totalt glömt bort att direkt efter den så kommer värsta vinden så hela min klänning åkte upp och det kan inte ha varit en vacker syn för dom som stod bakom å såg det asset. Nåväl, sitta saken var insane och tro mig, jag kom inte ens upp på den, man var alltså tvungen att hoppa upp och jag var så sjukt nervös så hade värsta handsvetten och det bara gled. Men tillslut kom jag upp och vrålade som ett as, fyfan va sjuk den var men den var härlig och jag hade utsikt till vattnet.

Juste såg min butikschef vandra omkring på Gröna Lund också, dock sa jag inte hej, känns ju lite väl å springa efter honom bara för att hälsa.

Körde lite spel också, dock vann vi inte ett skit. Träffade på Fatima som jobbade i ett av stånden.

Idag blir det att träffa tjejorna för lite dricka och party, känner att alkoholen flödar nu på sommaren. Juste måste kolla recept på drinkar, överväger att göra moijtos, men njaaeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0