shopping med mamsen

Har varit i stan hela dagen med mamma och shoppat. Hahaha dog lite under shoppingrundan! Köpte ett linne/klänning på rean på salt, ett par skor, underkläder, strumpor, toffsar. Allt går överstyr när jag shoppar med mamma, kunde ha blivit en hel del mer kan jag lova. Mamsen, var på topp hon också, tror hon hade omkring 6 kassar med sig hem.

Hahahha juste, jag lämnade in mina kilklack vid brommaplan idag, så sa jag till honom att kedjan var sönder att han behövde byta den. Men han lyssnade uppenbarligen inte på mig, utan smörjde kedjan bara och tyckte att det var finemang gjort. Sen tänkte jag att jag skulle prova dom innan jag åkte in till stan, å då var det samma problem igen med dragkedjan och mamma fick hjälpa mig att dra av mig skon. Så vi gick tillbaka till honom och jag försökte upprepa igen att han skulle byta dragkedja. Så efter vi var i stan så skulle jag hämta ut dom å då bad han mig testa dom framför honom, och det gjorde jag. Samma problem igen! Och den här gången hade jag inte mamma bredvid mig som kunde dra av mig skon. Så han försökte slita av mig skon, å in trallade mamma mitt i allt och höll på att dö av garv. Slutade med att han fick klippa upp skon på mig. :( Fysatan vad pinsamt det var! Nåväl ska dit imorgon igen och hämta ut dom, tredje gången gilt brukar man väl säga? Får hoppas på det!

Nu har mamsen modevisning för mig, för alla som vill veta liksom!

Imorgon ska jag träffa Jessica på kvällen och gå på bio och se something borrowed!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0