frågor

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Det undrar jag med ... verkar inte som det ibland
HUR RAGGAR DU: Vet nog inte hur man raggar
VAD HETER DU: Isabelle
KALLAS: Issa, bells, is, nelsan, bubbelgum, (haha)
VARFÖR: Fråga dom som kallar mig det
VAD HAR DU GJORT IDAG: Jag har varit i stan och shoppat
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Sova om ett tag
VAD VILL DU HELST HA NU: Glädje
VAR ÄR DU NU: I vardagsrummet
SAKNAR DU NÅGON NU: Njaae, mest något
RÖKER DU: Det händer
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Hmm, igår av farmor. Antar att man kan säga att det var en present
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Jag ska jobba fredag och lördag, sen blir det väl att hitta på något roligt också.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Svart och rött
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Inte speciellt, men ska väl bli kul att bli 20 och testa systemet
VEM PRATADE DU MED SENAST: Kim
VAD PRATADE NI OM: Om vårt förhållande (?)
VAD GÖR DU JUST NU: Gör detta, kikar lite på tv
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Kan hända, speciellt med bubblan
ÄR DU BLYG: Beror på, ibland, ibland inte
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 10 kanske
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Var nog förra veckan, då jag spydde mig igenom hela natten av 4 vinglas
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Sean Paul, hold my hand
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Nej
HAR DU GLASÖGON: Nej
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Stockholm.
HAR DU SAGT “JAG ÄLSKAR DIG” TILL NÅGON IDAG: Nej
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nej
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Vissa människor, vissa insekter, viss mat etc
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: 2 ½ men
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Posten: "Ett brev från Nelly.com är nu inlämnat till Posten och på väg till dig. Mvh Posten."
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Jag vet inte, ibland, ibland inte
HUR SVARAR DU I TELEFON: Ahh hallå
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Intressen vafan e de? haha, nejmen shoppa, hänga, leva livet, göra knäppa saker typ
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Sitta vid datorn (facebook)
HAR DU DVD-SPELARE? Ja
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Att inte komma vidare i livet
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Ehh nej
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Folk som är lagom självsäkra, bra humor, fint leende och omtänksam
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Min stortå (tror nageltrången är på G igen)
KLIAR DET NÅGONSTANS? Överallt
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Jag vet inte, gillar inte att sticka ut, så undviker helst de starkaste färgerna. Men det kan vara snyggt ibland
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Typ när jag gick i 5.an
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Jadu, inte sett någon snygg
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Surt/sött/beskt
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Kläderna, stilen, sättet
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Nej
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Vet inte om man kan kalla det kär. Du vet nog bättre Sofia.
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Olika, 2008 var ett år då jag hade jävligt roligt och sket i allt och bara var ung och dum.  Sen 2009 var det året jag var lyckligt kär och glad.
VAD KÖPTE DU SENAST? Duschtvål, shorts, smycken etc
BRUKAR DU KOMMA I TID? Ja faktiskt, är hellre tidig än sen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0