---

Så mycket lögner jag fått höra i mitt liv, så många gånger jag sagt till mig själv att denna gång ska jag tro på orden.  Så mycket hopp som tänds för mig när man i nästa sekund fått reda på att allt var bullshit. Så många människor jag sagt att jag aldrig kommer kunna lita på längre, att jag inte kommer kunna lita på något eller kunna prata med någon alls mer. Så mycket saker som förstört mig, så många som ljugit mig rakt upp i ansiktet för att det ska låta bra för studen. Jag har försökt lita på människor, jag har försökt tro att det dom sagt stämmer, jag har försökt, jag har velat tro att verenda ord var sanning ...

Jag trodde du var den människa jag kunde släppa bomben hos, jag trodde du förstod efter allt jag sagt hur mycket jag hatar lögnare. Så mycket som du märkt att jag inte kan prata med dig, så rädd jag varit för att träffa en till lögnare, som sviker mig. Jag började tro dig, saker du sa lät konstigt men jag trodde dig alltid, varenda ord du sa var sanning hos mig. Efter alla lögner i mitt liv, så började jag äntligen tro på någon, du var en sanning för mig. ... men jag visste det, än en gång hade jag träffat en kille som bara ljög mig rätt upp i ansiktet. Precis som alla andra, bara lögner hit å dit. Kommer aldrig låta någon komma in i mitt liv igen och hjärntvätta mig med lögner, å tro att jag verkligen ska tro på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0