25 maj

Hej bloggelibloggen, kom precis hem från jobbet å satan vad det regnar ute. Var tufft att gå upp imorse vid 5 tiden eftersom jag hade groteskt svårt att somna igår/inatt, trots att jag var supertrött. Dock var min lilla solstråle på jobbet och livade upp stämningen för mig! Dog lite åt honom idag! :D

Igår bjöd jag ut mamma på restaurang och jag åt pasta med muslor, scampi, bläkfisk och havskräfa, det var muuuums! Hihihi!



Juste, gaah, glömde nästan berätta att jag tittade på alla "rädda willy" filmerna häromdagen. Såå jävla underbara, föll några tårar under filmerna. Dom är verkligen bäst!



Sen igår såg jag en verklighetsbaserad film som var ganska bra faktiskt, rekomenderar. Den heter "boot camp". Skulle gärna behöva lite filmtips till denna tråkiga och regniga eftermiddag.



Btw, kommer nog aldrig att klara av att käka piller, men det kommer väl med tiden som en rutin ! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0