.

"Ibland vill man bara bort från allting, bort från allt som en gång gjorde än glad. Man vill bara försvinna och vara för sig själv, för att kunna rensa tankarna och planera vad som kommer härnäst. Människor som man tycker om försvinner, försvinner bort och kommer aldrig tillbaka. Till en början är det jobbigt, det är oerhört jobbigt ett tag framöver. Men tiden går, och alla sår börjar läka och tillslut känns det inte längre. Men när det väl slutat att kännas, börjar det om på nytt. En människa som man inte känner, ska man inte heller lära känna heller. En människa som man inte vet hur den är, ska man hålla sig undan ifrån. Just bara för att inte riskera någonting, riskera att bli borttappad och inte återfunnen. Aldrig mer ska jag lita på någon, aldrig mer ska jag tro på ett ord en människa säger. Ord är meningslöst och betyder ingenting för mig. Man ska kunna bevisa utan ord vad man menar och vad man vill. Aldrig mer tänker jag gå in i en värld där jag känner mig omtyckt och lyckligast i världen, för att sedan bara bli lämnad och ensamast på jorden utan en förklaring. Aldrig mer" 2009-06-13 @ 12:04:16

"du har gjort mig så jävla förbannad nu att jag inte ens kan hantera mig själv. du är bara så jävla feg, du som påstår att du kan göra vad som helst, kan inte ens stå upp för det du gjort ! men fly du bara, gör det, vi får väl se vad som händer. och en sak är säker jag kommer inte gå på dina lögner något mer. du gjorde det värsta, fastän att du lovade och jag kommer aldrig någonsin kunna förlåta dig för det du gjort. det kommer alltid fnnas i bakhuvudet på mig oavsett vad som händer. trodde till en början att "nämen sånt händer, det ordnar sig, allt blir bra och som vanligt igen" men nu jävlar, det finns inget hopp ingen glädje eller någonting. du tog ifrån mig allting, när allt var som bäst. hurfan kunde du göra det. och jag tror inte ett skit på dina lögner om vad som har hänt med dig, det är bara skitsnack. allt är bara skitsnack, en ren jävla lögn" 2009-04-05 @ 14:23:32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0