resume av fredagen

I fredags jobbade jag till klockan 17 och då kom Dagny till mitt jobb och sedan drog vi till medis för att äta middag. Efter det var klockan ungerfär 19 och vi planerade att möta upp Jessica för att sätta oss och ta några drinkar med henne och någon vän. Men eftersom min mobil inte hade några batterier så beslöt ví oss för att gå in på sf för att ladda min telefon medan vi väntade på att möta upp Jessica.

Ungefär vid 20 tiden gick jag och Dagny vidare till Swedenhof och tog en drink, och kan säga att dom inte riktigt blandade den drinken väl, då den bara smakade sprit. haha! Iaf, vi drog vidare till tanto och träffade Robin, Jessica och deras vänner och satt där å chillade ett tag. Dock var det lite lamt, eftersom jag och Dagny inte hade någon dricka med oss. Men fick smaka lite smått av Jessica och Robin.

Därefter drog Jessica, jag, Dagny och Margarita och någon annan tjej vidare till Swedenhof igen och mötte upp massa andra människor och satt och drack och hade det trevligt. Dagnys och mina planer var att bara sitta där och dricka ett tag och sen dra vidare hem, men min kusin sa att vi skulle följa med ut till Café opera. Och min första kommentar var "vi kommer aldrig komma in där" För det första hade jag precis kommit från jobbet och var hur äcklig som helst. Men iaf, vi tog taxi till Cafét och IN kom vi!

Väl där inne började vi beställa ännu mer dricka och spanade runt på stället eftersom vi aldrig hade varit där tidigare. Hahaha, Dagny och jag gick in på en toalett för att hon skulle kissa och jag ramla ner på golvet och tydligen hade vi inte låst dörren, så in rusa någon tjej medan jag låg där på golvet och Dagny satt på toa. Juste, Dagny haffade en turk på burk som smsade henne på morgonen och skrev "dina läppar asså" dog nästan. Sen haffade hon en 37 årig kille som lurade in henne i en limo och låste dörrarna och bjöd på champage.

Vid 3 drog vi därifrån, när det stängde och mötte på en man i kanske 60 års åldern som ville hoppa i plurret i kungsan, så jag fick hans systemkamera och började filma när han badade. Sen sa han att han skulle adda oss på facebook, men det vi inte visste innan vi sa vad vi hette var att hans kamera fortfarande var igång på inspelning så han fick med namnen på filmen, vilket han blev väldigt glad över.

Vi vandrade iaf vidare till falafelkungen och påvägen mötte vi på en gammal turk i kanske 50 års åldern på en moppe som vi bad om skjuts, men han vägrade, sen såg vi honom glatt åka förbi oss och vinka. Käkade som sagt på falafel kungen, åååh gud så gott det var. Har nog aldrig käkat så fort i mitt liv innan, hade kramper hela dagen efter i magen. Det finns tydligen ett annat ställe vid odenplan som heter kebabkungen och dit sprang vi glatt och dom ville bjuda på gratis kebab, men vi tackade nej och hopsade vidare hem, med betoning på hopsade.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0