hellenius hörna

Igår var jag på inspelningen av "Hellenius hörna" med kim. Ni vet David Hellenius? Vi var på två inspelningsprogram och den första gästen till programmet som ska sändas näst nästa vecka var Björn Skifs. Det var as kul att vara där och se hur dom spelade in. Det blev några omtagningar och vi i publiken var också tvugna och delta i vissa saker. Kim och jag satt längst fram "såklart". Dvs 2 meter från scenen.
Den andra gästen i programmet som ska visas nu på fredag var Mia skäringer. Ååååh vad jag tycker om henne. Jag tyckte hon var jättelik sin rollkaraktär i solsidan, hon var så rolig. Hon avslöjade att i nästa säsong av solsidan så kommer tjejerna ta mer plats. Sedan fick vi se massa sketcher och en liten snutt av en "serie/film" med mia och david, som verkade väldigt rolig! Juste, eftersom vi var med i två program och var samma publik på båda programmen så var vi tvugna att byta plats mellan programmen så att det inte skulle synas att det var samma inspelningstid. Så då satte Kim och jag mig på andra raden! :D haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0