viktminskning

Nu ska jag försöka nanna kudde lite, det är ju trots allt en stooor dag imorgon *skämt å sido*
Ska möta upp Jessica imorrn och hämta de efterlängtade biljetterna och sedan gå på världens bästa biofilm! Åååh så jag längtar till imorgon! :)

Juste, när jag var hemma hos pappa förr förra helgen så vägde jag mig och idag när jag var hemma hos farmor så vägde jag mig också. Jag hatar annars att väga mig, men ville kolla om nå¨got hade hänt och enligt hennes våg (båda var digitala) så vägde jag 5 ½ kilo mindre än jag gjorde närjag var hos pappa. jag har kört LCHF i 3 veckor nu, så jag är skiiit stolt och det kommer bli ännu bättre när jag börjar träna också! :D

Fast jag varken känner eller ser någon skillnad :'( ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0