when the dream come true





Jag vet att det är väldigt mycket bilder på Mary-Kate och Ashley Olsen just nu i bloggen. Men som de flesta vet så är de mina idoler och har varit sen jag var 8 år gammal.

När jag var yngre skrev jag ute 100tals bilder på dem och hängde upp på mina väggar i mitt rum, jag köpte ramar och ramade in bilder. Jag köpte böcker och mappar där jag tog reda på all information om dem. Jag tyckte de var så söta och eftersom att de var tvillingar så blev det något alldeles extra. Jag hittade sajter på internet där jag försökte maila dem och komma i kontakt. Ja säg något jag inte har gjort ... skrivit egna låtar om dem, räcker det?

Nåväl, i dagens läge är de fortfarande de två personerna jag faschineras av. Jag läser om dem dagligen på olika hemsidor, jag tittar fortfarande på deras filmer och jag har fortfarande en dröm om att få träffa dem en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0