10 okt

Har sökt lite jobb nu på morgonkvisten, 2 styckna om jag ska vara mer specifik. Vill verkligen ha ett jobb, det är så segt och långtråkigt att sitta hemma dag ut och dag in. Dessutom börjar jag bli "gammal" att jag vill flytta hemifrån och inte inkräkta på mammas revir mer. Jag hoppas att jag snart får ett jobb och kan hitta en lägenhet. Det vore så skönt och jag skulle bli såååå glad. Då får jag ett liv igen, haha skämt å sido. Nej men ärligt, det är inte ett dugg kul att sitta hemma, jag blir så rastlös.

Btw så har jag nog hittat vart jag ska ringa angående min mobil. Så får ta och göra det när jag går ner och postar brevet. Måste verkligen få mobilen lagad, den är helt sönder. Både invändigt och utvändigt. Håll tummarna att dom vill hjälpa mig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0