Beck + Helgen!

Är sämst på att blogga. Sitter iaf och tittar på Beck just nu! :) och äter dipp med blomkål och gurka. Mums! Försökte mig på blomkålsmos idag, dock blev den misslyckad med för mycket grädde och smör så mådde bara illa så slängde allt! :(


I fredags var jag hemma med mamma och bara tog det lungt och tittade på Irene Huss och masserade varandra, himla trevligt! :D Tror det var den bästa fredagen i mamsens liv, hon var överlycklig över att få spendera en fredagskväll med bara mig. Fast iofs tyckte jag också att det var väldigt skönt och trevligt!


I lördags var jag och Kim med Sofia och Tim. Jag säga att det är oerthört jobbigt att g på LCHF när man ska dricka. Vitt torrt vin är verkligen inget jag gillar, men det fick gå ner, å satan i gatan vad full man blev. Sökte jobb på alla möjliga ställen, katastrof med andra ord. Sedan träffade jag på världens trevligaste polis och hon tyckte att jag skulle söka in till polishögskolan för att jag verkade så intresserad av polisyrket. Haha!
Sen skulle jag och Kim sova över hos Sofia och Tim, men det slutade inget bra alls. Deras kattunge terrade oss hela tiden, han bet oss i fötterna, hoppade på oss hela tiden, blev as irriterade. Och jag som är så känslig för ljud, ljus och allt som finns när jag ska sova. Så vi stängde in honom hos Sofia och Tim men han lyckades smita ut varje gång, så tillslut tog vi vårt pick och pack och drog när vi insåg av lukten att han hade bajsat på mattan. Mådde dessutom så sjuuuukt dåligt, hade världens huvudvärk och mådde allmänt dåligt. Jag är glad som klarade av att sitta kvar på tuben i 40 min utan att spy. Väl vid brommaplan så spydde jag upp allt äckligt vin som jag inte tålde. Vi kom iaf hem vid 7 tiden på morgonen!


I veckan ska jag söka massa jobb och sen ska jag träffa pappa någon dag i veckan för att titta på en iphone :D himlans glad! :D hihi! Sen blir det nog att sova där någon dag. Sen ville mamsen gå på bio med mig någon dag också! :D Juste, har fixat biljetter till nya twilight filmen till premiären, oerhört skönt att ha en kusin som jobbar på sf! :D Nu ska jag titta vidare .... hejs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0