fredag

Några dagar sen jag bloggade nu. Var hos Gyn i onsdags och jag hade kvar mina cystor på 25 milimieter, dock sa hon att jag skulle besöka en annan doktor angående mina kramper jag får, för hon kunde inte hitta något gynekologiskt som var fel.

Det börjar krisa en hel del på pengafronten just nu, måste verkligen få tag i ett jobb snarast. Min arbetsförmedlare ringde mig igår och tipsade om att dom sökte julhjälp på Br i gallerian. "ååhnej" tänkte jag. Men jag menar det kan väl inte vara värre där än i SKHLM:en. Tvivlar starkt, så jag sökte det iaf.

Idag ska jag täffa Jessica, ska bara fixa i ordning mig och så. Jag har ingen aning om vad vi ska göra. Förmodligen blir det väl stan eller något liknande. Imorgon ska jag vara med Kim och vi kanske ska på en dagskryssning på söndag :)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0