helgen

Måste först säga att jag älskar söndagar så mycket. Speciellt nu när det börjar bli lite mörkare ute och man kan ha tända ljus och mysigt. Min brorsa åkte precis härifrån, han var här och åt söndagsmiddag med mig och mamma.

I fredags träffade jag sofia efter hennes jobb. Vi åkte hem till henne och käkade lite mat och jag fick träffa kissemissen :) Efter det drog vi till arken och satt där och chillade och drack lite smått. Vid 22 tiden åkte vi hem (om inte tidigare) och jag gick och la mig på en gång. 

I lördags träffade jag Jessica och Robin och vi drog hem till Christoffer och åt lite middag och drack. Vi körde lite ölspel och satt och chillade. Sen vid 22 tiden drog jag och Jessica därifrån för att åka in till stan och möta upp Sofia och Margarita. Vi drog till Amba och besökte även Red Room. Väl inne på Amba så träffar vi på Ramin (han som hade en crush på Jessica på min skiva). Så jag presenterar henne för honom och han började ragga och frågade vad hon skulle göra dagen därpå. Hahah! Men då svarade hon att hon inte planerar i förväg och då rusade han där ifrån. Juste, sen började jag fråga varför han brukade vistas på Hugo Rosas blogg. Dock kom jag inte ihåg vad han svarade förutom att han sagt att han inte vill synas där något mer.
Träffade även på Mange inne på Amba (igen). Det första han säger till mig var "vart har du micke då?" "han är väl hos sina hästar" sa jag. Då började han asgarva. hahaha! Sen undrade han hur jag hade råd att vara ute. Det är en jävligt bra fråga. Det har jag ju inte! :( blööö!


Imorgon ska jag köpa frimärke och kuvert så att jag kan posta iväg ett papper och få lite pengar! :D


min 18 årsdag! woopp

vill dra en kryssning snart!

Kommentarer
Postat av: bubbel

hahahahaha!!! bästa bilden

2011-10-10 @ 14:14:44
URL: http://naso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0