hur många lingon finns det i skogen

Jag har världens mensvääärk, vet inte vart jag ska ta vägen. Det gör så ont, jäävla skit. Ska inte ens ha min mens nu så vettefan vad det är som spökar.

Aja, fredag idag! :D Ska hem till Sofia idag och bara chilla och kanske ta något glas vin. Kommer bli jätteskönt faktiskt. Men innan dess ska jag städa lägenheten här hemma, duscha och möjligtvis sticka till något centrum (vällingby, solna, bromma blocks) och titta efter jeans. På lördag blir det att åka hem till min bror och äta middag med honom Jessica och Robin och sitta och dricka lite och sen förmodligen dra ut. Måste därför ha någon som kan köpa ut lite smått och gott till mig. Vem ska man fråga? Jess? Brorsan? eller mamsen kanske. hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0