söndagsmys

Sitter i vardagsrummet och tittar på Arga Snickaren med mamma och brorsan. Om ni ville veta!
I fredags träffade jag Jessica och Robin i stan och tog en fika, sedan åkte vi och handlade mat och alkohol och åkte hem till Jessica och åt middag och tog en drink. Efter det åkte vi tre hem till Lisa och började dricka lite och köra lite ölspel. Tillslut tog jag Lisa, Jessica och Sofia en taxi till Collage och stannade där under kvällsisen. Det var grymt kul! Dock hade jag inga pengar så Jessica bjöd på förkrök och taxin och Sofia bjöd på en shot och en cider där inne, man tackarrr! Juste, träffade även på phille där inne, men han kände inte igen mig. Hahaha, det roligaste på länge när han upptäckte att det var jag, gud så han skämdes! 
Nåväl, drog till max sen och käkade och det var länge sen jag såg Sofia så packad, haha! Hon beställde mat för öve hundra kronor och åt inte ett smack. Slutade med att jag och Jessica smaskade i oss det!

I lördags var jag med Kim, vi var bara hemma och chillade framför irene huss och sen gick vi och la oss. Idag åkte vi till Infra City för att lämna in min mobil. Dock blev den aldrig inlämnad, slutad med att han bara uppgraderade den typ å började babbla om massa annat. Sen åkte jag och Kim till hans brorsa i Sigtuna (?) och hälsade på. Jamen de va typ allt typ,, mmmm....
Hejhej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0