everything changes

Blir så trött, hade precis skrivit ett inlägg då min data blev helt blå med massa text och tillslut dog, kult! Har varken någon dator eller mobil kvar snart känns det som. Min dator stänger av sig själv och det sjukaste av allt, den är till och med igång trots att jag tar ut batteriet, hur sjukt är inte det? Blev faktiskt rädd att det spökade när det hände. Det sjukaste var att jag tog ut och satte i batteriet ett flertal gånger och datorn var fortfarande igång. Den lät och knapparna lös men skärmen var stendöd. Ibland sker det konstiga "Mirakel". Det är väl bara en tidsfråga innan den kraschar totalt.

Min mobil är helt skev också, den stänger av sig själv heeeela tiden. Varje gång jag smsar och fäller ihop tangentbordet så dör den. Varje gång den är på laddning och jag öppnar tangentbordet så dör den. Ibland när jag svarar i telefon så dör den. Behöver verkligen lämna in den satans telefonen, men det sorgliga är att jag köpte den på ONOFF och de har ju gått i konkurs, så nu är min fråga, vartfan ska jag lämna in den?!?!?! Jag vill fan inte ha betalat för en garanti på 700 spänn för att inte kunna få den lagad. jävla skit!!!

Ska strax titta på en film som heter "The house buddy" sen blir det läggdags för min del, trots att jag är så sjuuuukt pigg. Men men ...

Juste, jag har ju en till blogg som ingen vet om, hihihi. Dock kommer jag aldrig ge ut den till någon för den är fööör privat. Så nu fick ni något att suga på därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0