friiiday

Godmorgon, vaknade nyss, vilket innebär väldigt sent för min del. Brukar annars vakna runt 8. Men men, det var skönt att sova ut! :) Helgen ska spenderas med Kim, det var faktiskt sjuukt länge sen jag var med honom en hel helg, har alltid haft annat för mig så vi bara setts på söndagen eller några timmar på lördagen. Nåväl, vad han och jag ska göra vet vi inte riktigt ännu, men jag ska iaf till landet på lördagen och ta upp båten och äta kräftor som varje år och förmodligen får mamsen och jag skjuts ut dit av Kim. Vore toppensnällt! :D

Juste, jag sökte ju 4 kurser igår men ska kika runt ännu mer och hitta flera att söka. Hängde faktiskt på "låset" klockan 13.00 när dom öppnade ansökan! Haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0