gårdagen

Godmorgon, vaknade klockan 8. Jag fattar inte varför jag inte kan sova ut dagen efter jag druckit, det går bara inte, vaknar alltid supertidigt då!

Gårdagen var både bra och dålig. Jag och Sofia drog hem till Jessica i gröndal, där Robin Christoffer och Robins kompis August var. Vi käkade lite kräftor och drack. Sedan körde vi ett drickspel som jag aldrig kört förut, men det var faktiskt väldigt roligt.  Dock föreslog Jessica att vi skulle köra "jag har aldrig" men det protesterade Robin och Christoffer grovt på, "fyfan va äckligt, jag vill inte veta". Vilket är helt förståeligt! Haha, inte bästa spelet att köra med släkten! ;)

Nu börjar hemskheterna!

Sedan skulle jag Sofia, Robin och August springa till bussen och mitt i allt så går min väska totalsönder. Det var katastrof, så fick försöka knyta ihop den på något sett, men det lossnade hela kvällen.

Väl inne i stan så ska vi testa och gå in på Rose, dock blir vi nekade, satan i gatan så sorgligt. Men gänget med killar som var bakom oss som var ungefär runt 24 kom inte heller in. Så vi skyller på åldern ;) Det var ju trots allt 23 års gräns! Nåväl, sedan skulle vi göra ett tappert försök igen att komma in när Jessica, Lisa och Margarita kom vid 00 snåret, men det gick inge vidare då heller. Så jag och Sofia drog till svampen och mötte upp Karin, Johanna och Kimberly och drog till Lobby. Inget höjdarställe enligt mig, men fick duga. Köpte in en shot och med det flytet jag haft under kvällen så välter jag ut den, smart Isabelle smart!

Karin tog en taxi hem då en kille tydligen spydde ner henne på dansgolvet. Så jävla äckligt! Så jag Sofia, Johanna och Kimberly var kvar och sedan drog jag och sofia hem vid halv 4 snåret.

Idag har jag sprängande huvudvärk och betydligt för lite sömn. Blir att köpa huvudvärkstabletter och knarka kaffe hela dagen för att hålla mig vaken och pigg. Vill ju inte förlora en sådan solig dag som denna och ligga inne. Så ska försöka kriga mig upp och äta lite strax.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0