happy girl

Just nu känner jag att jag kommit fram till vad jag vill göra med livet, alltså vad jag vill arbeta med i framtiden. Dessutom har jag kollat på kurser också och jag har hittat en som passar perfekt på det jag vill göra. Den börjar i vår och jag känner mig faktiskt sjukt glad över att jag äntligen kommit fram till vad som intresserar mig. Får se vad min studievägledare säger imorgon om mitt förslag. Jag ska iaf söka in till den kursen och sedan efter att den är klar så är det en annan kurs jag vill söka in till. Detta kommer att bli toppen! Världens bästa och roligaste jobb. Eller? Det visar sig! Jag tycker iaf att kursbeskrivningen låter oerhört intressant, det kan inte bli bättre. Jag är så glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0