min krigare är tillbaka

Mitt hjärta hittade hem, hon är min krigare, hon är min solstråle. Hon kan knappt röra sig, hennes bakben fungerar inte som dom ska, hon klarar inte av att gå knappt och när hon vill upp någonstans så måste vi bära henne. Jag tycker så synd om henne, men hon är så stark och hon klarar allt. Min älskling, min lilla krigare som lyckades ta sig hem trots hur ont hon hade. Jag är så glad att hon är hemma.

Har burit henne till min säng, så just nu ligger hon där och sover ruset av sig och jag hoppas innerligt att hon blir bättre snart. Gav henne mängder med räkor när jag träffade henne och borstade henne och kelade. Hon är världens finaste katt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0