spöregn

Det öööser ner bokstavligt talat, jag hoppas att det inte blir sådant väder imorgon bara. Jag vill ju platta frillan och det går inte för sig om det regnar :(

Har precis varit vid brommaplan och handlat kräftor, mums! Sen skulle jag fylla på mitt accesskort, men det gick inge vidare så jag gör det imorgon istället. Det är nämligen så att från och med idag så gäller enbart mitt kort på kvällar och helger och inte på vardagar och det finns inget alternativ att jag kan fylla ut det med vardagar också. Så eftersom jag inte har den bästa ekonomin så har jag inte råd att köpa ett nytt accesskort och fylla ut med ett terminskort + ett fritidskort. Så jag funderar på att bara fylla ut det med ett terminskort imorgon så att det iaf räcker dygnet runt en månad till och sedan fylla ut det ytterligare nästa månad. Puuuh så skönt det var att skriva av det. Nu har jag det nedskrivet hur jag ska göra, schysst! hahahaha!

Aja, eftersom det regnar så sablans mycket så blir det dags att kolla ännu mera criminal minds! Löööve!


Kommentarer
Postat av: vapendragarn

"antecknar"

2011-09-01 @ 15:27:29
URL: http://naso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0