Glömt bloggen

Hinner knappt med att blogga längre. Mina dagar består av att vara i skolan 8.30-17.00 och sen hem och göra läxor. Sen total däckar jag! Är så sjukt trött nu, är ju inte van att gå upp så tidigt varje dag. Men som tur är så tycker jag att det är jätteroligt att gå i skolan! :) Idag blir det teori på förmiddagen och sedan fönteknik. Shit, dagarna går så sjuuuukt fort i skolan, till skillnad från gymnasiet då mm enbart tittade på klockan och ville sluta. Men så är det inte här, skulle kunna sova över i skolan, allt är så roligt. Btw så fotades vi igår för bilderna som ska sitta i receptionen. Fy vad jag hatar det, men fotografen var rolig iaf! Det var han som ska foto till vår visning sen också tydligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0