Klippmodell

Jag hade min första klippmodell idag, och fy så nervös jag var. Det jobbiga var att det var på eftermiddagen så man hann gå och bli ännu mer nervös under dagens gång. Jag hade Thereses (i klassen) ena tvillingsyster. Som tur var gick det ganska bra faktiskt, hon sa att hon blev jättenöjd och det kändes väldigt bra. Jag klippte topparna på henne sen klippte jag upp det fram vid luggen. Sen fönade jag henne och stylade. :) Efteråt följde jag med Therese och hennes tvillingsystrar och käkade vid olearys..
 
På fredag kommer Jessica till skolan för ett spapass. Jag hoppas det kommer att gå bra, blir ju inget klipp eller något sådant, bara massage, förning, tvättning, inpackning och styling. Imorgon har jag sovmorgon till 9, sen ska vi ha föreläsning med handels och sen åka till wella studion. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0