big brother

Börjar känna mig lite friskare nu, fast inte helt frisk ännu. Jääädrans förkylning jag måste ha åkt på! Igår var det premiär för big brother 2012, och jag kan börja med att säga att de åren när Carolina Gynning, Linda Rosing och Jessica Lindgren var med var betydligt mycket bättre och inget går att jämföra med dem åren. Förra året var katastrof, enbart massa gamlingar och transor? Så jävla lamt att titta på. Helt ärligt, big brother ska vara underhållande och det tycker jag att det blir när för det första deltagarna är unga och dumma blondiner. No offense, men det är sanningen, inga jävla old schools. Så totalbojkottade förra årets med glädje! Detta året var bättre tycker jag, lite yngre människor, en blondin med stora tuttar och en dum knäpp fjortis. Detta kan bli underhållande. Men inget slår hur big brother var förr! Men ska ge det en chans ...

Bästa Big Brother tjejen!!! Från 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0