Fina stad

Är just nu i Karlskrona. Pappa och jag har varit på marinmuseet, dock är pappa fortfarande kvar eftersom han är tokig i museum, så sitter och väntar på att få åka upp till shopping gatorna i Karlskrona. Igår var vi på stan i Karlshamn och det var inte en människa där, jag som haft kvar minnet att det var skit mkt folk sist vi var där. Dock var det sommar då, folk var lediga och det var någon festival... Haha och jag var väl 10 år. Vi konstaterade att det måste ha varit 10 år sen jag spydde ner farfars och Birgits sovrum och fick pajfobi. Tänk vad tiden går fort ...

Älskar denna lilla stad!!!

Huset som farmor växte upp i och som pappa också vuxit upp i. Så härligt, långt ute på landet. Har hört miljoner historier farmor berättat om det huset och hur hon hade det och cyklade till skolan. Låg precis vid vattnet med världens största tomt och hönshus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0