Hejdå Karlshamn

Nu åker vi hem till Stockholm igen, fast innan så åkte vi ner till vägga och handlade med oss massa god fisk hem. Det är en butik vid hamnen som har massa olika fiskar som man får välja och vraka på.

Igår träffade jag Cecilia och caisa, det var fyra år sen jag träffade dom. Helt sjukt vad dom vuxit, speciellt caisa, hon hade blivit tok lång. Sist jag träffa henne var hon 12 och hade svart hår, och cecilia var nog 15. Gosh tiden går fort. Goa människor!!! Vi kollade bilder på när vi var små, Christoffer, jag, Cecilia och caisa. Sååå kul! Kommer sakna deras härliga dialekt, men ska försöka komma ner till sommaren! :)

Bjuder på en bild på mig och Cecilia. Snygg frilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0