rullar fram ...

Just nu mår jag så sjukt illa över allt jag ätit denna helg, FYFAN! jag vill träna ett år framöver utan någon paus för att må bättre! Som tur är ska jag till gymmet imorgon och svettas!!! Ska bli så otroligt skönt!!! XD

Kim fyller 22 år idag, stora pojken. Bjöd honom på bio igår och vi såg "en gång i phuket" och den var så sjukt JÄVLA bra. Det var länge sen jag såg en sån grym film. Gapskrattade mig igenom hela filmen, fick inte nog och skulle vilja se om den nu på en gång. Den var så sjukt rolig, till och med bättre än "sommaren med göran". Jag rekomenderar den filmen stark iaf!

Eftersom Kim inte ville ha något speciellt i present eller någon middag (som jag hade planerat) så köpte jag ett par Björn Borg kalsonger och bakade en "tårta". Han tyckte den var jättegod och det tyckte mamma och Christoffer. Wiie, jag är såååå duktig! Sen bjöd jag honom på middag idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0