svart spya?

Under en längre tid tillbaka, ungefär ett halvår kanske, så har jag haft en kolsvart spya när jag har spytt. Har länge reagerat på detta, men inte orkat bry mig mer om det. Förens igår när Jessica sa att det inte alls lät bra och googlade på det. Det vi fick fram var, att det var blod och kunde vara magsår och gallan och att man omdelebart måste åka till sjukan.

"vissa besvär kan tala för att man har blödande eller brustet magsår. Besvären kan också vara symtom på annan allvarlig sjukdom".

"Blödande magsår är ett akut livshotande tillstånd, men det finns flera effektiva behandlingsmetoder. Dessutom dör nära en fjärdedel av patienterna inom ett år efter att de har vårdats för blödande magsår."


Men jag orkar inte göra något åt problemet!
Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0