-

Hur mycket ska man behöva ge utan att få något tillbaka? Jag har aldrig varit en människa som velat visa mig i centrum eller få uppmärksamhet av folk för att jag ska synas och andra ska lägga märke till mig. Jag har alltid avskytt det och hellre tyckt om att fokusera på att andra ska få synas och bli uppmärksammade. Men tro mig, trots det så har jag också ett hjärta som kan bli krossat. Jag försöker vara alla till lags med att fixa, överraska, bjuda på saker bara för att andra ska bli glada och känna sig uppskattade, helt ärligt jag tycker det är roligt att fixa till något så man ser att andra blir glada, den härligaste känslan som finns. Men är det för mycket begärt att jag ska kunna få bli sedd någon gång? Jag är van, men ibland önskar jag att det blev en vänding, att jag kan få synas, att folk ger mig en chans för att kunna hitta tillbaka glädjen i mig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0