1 januari 2012

Vill bara meddela att jag lever ... har spytt hela natten. Med betoning på hela! Länge sen jag mådde såhär dåligt, förstår inte vad det var som gick snett??? Är öm i hela kroppen och har skrapsår på knäna, haha gahh orkar inte!

Nu har äntligen illamåendet börjat försvinna, som tur är.

Kim och jag var hos Sofia och Tim igår och åt världens godaste mat. Oxfilé med klyftpotatis, proppade i mig hela fyra köttbitar. Mums. Sen åkte vi vidare till tyresö där Kims lillasyrra skulle ha fest. Och det var proppat med människor, det gick inte ens att komma in. Började tjaffsa med en kille där, (tydligen kims andra lillasyrras pojkvän). Han puttade omkull mig och jag blev förbannad för att han var en djurplågare, gahh. Nog om det!
Hjälpte även en annan stackars kille att hitta hans sko som han hade tappat bort. Han hade stått ute och frysit med en sko i en och en halvtimme. Stackars människa! Sen kom polisen ett X antal gånger, superskönt! Tror minsann att det var Sofia som hade ringt dom, vilket var det bästa som kunnat hänt. Var kaos där inne!
Juste, rullade ner från ett berg också, som en stock. Så en kille fick hjälpa mig upp. Det kan nog vara en orsak till varför jag har ont i hela jävla kroppen!

Sist men inte minst så pussade tydligen ett mongo mig i pannan så Kim sprang fram och puttade omkull honom. Suck! Skönt att slippa hemmafester numera.... Längtar inte tillbaks, enbart rörigt!

Jaja, jag är nöjd med kvällen trots mycket strul, men det hör väl nyår till! Är glad att jag fick vara med dom bästa människorna iaf! :)

Ikväll blir det tidigt läggning och filmtittande!

Gott nytt år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0