måndag

Hey, nu är det måndag igen, sjukt vad veckorna går fort. Ska alldeles strax ta mitt pick och pack och åka till gymmet för att bränna liiite av det jag stoppat i mig under helgen. Kommer kännas skönt, men är fortfarande besviken på mig själv att jag inte kan välja att äta rätt när jag väl börjat träna. Men jag antar att jag faller för grupptrycket och inte kan stå emot när någon annan vill ha något gott eller sitter och tuggar på massa gosaker... synd!

Idag åkte farfar hem förövrigt, men jag träffar honom snart igen, om 1 ½ vecka faktiskt. Ska bli skönt att komma ner till blekinge och träffa alla och bara komma bort från stockholm. SKa ladda med massa filmer på vägen ner och hem, eftersom vi har inbygd tv och video i bilen! :D kommer bli awesome!

Dags att börja göra sig i ordning och sen sticka till gymmet!!! :))))) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0