massage

Äntligen fredag, som om det gör någon skillnad för mig ändå? Skitsamma, jag har iaf bokat en härlig 50 minuters massage denna fredag, det ska bli så otroligt skönt. Jag hoppas på att få bort min nackont, rygg ont och huvudont av denna massage, kan knappt röra mig längre pga av alla mina knutar i rygg, nacke och smärtan i huvudet. Trots att jag har en duktig mamma och pojkvän som brukar massera mig så känner jag att jag måste ha någon som är utbildad. Jag älskar ju hård massage, när det gör ont. Det är det skönaste som finns, att känna smärtan samtidigt som att det är så otroligt skönt och jag tror att utbildade massörer orkar hålla ut tempot mycket längre. För Kim får bara ont i fingrarna och tror att jag trycker sönder min skalle. Till saken iaf, har längtat efter detta och det kommer bli grymt (hoppas jag). Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0