Söndag

Hej bloggen! Min bror är här nu, som vanligt på söndagar :) hihi! Imorgon ska jag ställa klockan och träna på morgonen sen ska jag förmodligen åka till pappa för ska nog vara hundvakt där på tisdag.

Juste, hon från jobbet har messat och pratat in på min mobil och sagt att hon hör av sig så fort hon får reda på någon mer information! Låter vettigt, men hoppas inte det blir för hastigt bara eftersom att det är mkt som händer nu denna vecka. Men hon lär väl ha lite framförhållning! :)

Har suttit och skrivit på mitt brev i flera veckor nu. Det känns jättebra, då hinner jag tänka ännu mer och få fler idéer på vad jag ska skriva. Så jag slipper ha en text där det står massa onödig fakta som jag skrivit ihop på en dag. Ska försöka få ihop mer text och sen skicka in det innan månadens slut. Ska hålla alla tummar och tår på att dom ringer tillbaka till mig. Ska faktiskt även skicka till två andra skolor men dom kräver inget brev. Hoppas på det bästa, därför måste brevet bli perfekt!

Bjuder på supersöta bilder från idag + på min pizza som var grande. Dom kom ut med en bricka för att den skulle få plats!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0