onsdag

Eftersom blogg.se appen inte vill fungera så har jag inte kunnat lägga upp några bilder. Men funderae på att göra det i ett annat inlägg. 
 
Imorgon så har jag bokat tid hos läkaren, om jag får pencelin eller ej återstår att se. Men hoppas på det, dock börjar min sjukdom gå mot det bättre hållet. Men alltid skönt med pencellin, höhö. Bara att överdriva allt imorgon så blir det nog bra! ;)
 
Har precis pratat med Karin i telefon, vi pratade om allt mellan himmel och jord. Vips så hade det gått en timme och hon var tvungen att äta lunch på jobbet. Men det var supertrevligt att prata om allt med henne. Jag hoppas vi kan ses snart.
 
Juste igår var jag hos westberg och åt middag och efterrätt, snåljåååpen fick mig att betala hans mat. En Ove Sundberg på honom. Så funderar på att glida ner dit strax och äta upp min glass.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0