skolstart imorgon

Dagen med ett stort D närmar sig imorgon. Är lite smått nervös faktiskt, eller snarare ganska mycket, blir mer och mer ju närmre kvällen det kommer. Hoppas bara att jag kommer kunna sova inatt. Jag är riktigt spänd, men ack så nervös, men jag antar att det hör till när man börjar i en helt ny skola, med nya klasskamrater och lärare. Kommer säkert vara kämpigt och lite jobbigt i början, men sen hoppas jag att det släpper lite. 
 
Ska läsa igenom alla mina papper strax så att jag kommer dit i rätt tid och har med mig det som behövs. Börjar 10.00 imorgon om jag nu läst rätt, bäst att dubbelkolla. Annars i vanliga fall ska jag gå mellan 8.30-17.00. Puuh, kommer vara helt utmattad under de första veckorna, men sen kommer man nog in i det. Hoppas i allafall jag får trevliga klasskamrater, insåg att jag kommer vara yngst i klassen, majoriteten är 25 år, sen finns det en till som är född 1991. Men men, ser det som något positivt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0