07.30

Är redan vaken, men är helt mör i kroppen så tänker inte gå upp än på ett tag. Först ska jag ta igen alla tv program jag har missat igår och i förrgår.

Började som sagt kvart i sju igår igen och slutade kvart över fyra. Mördarpass! Men det var nog bra eftersom jag lärde mig kassan hyfsat under den långa dagen. Dock är det fortfarande väldigt svåra saker, men har mitt fuskblock med steg för steg beskrivning. Juste, fick vara med och lära mig hur man räknar kassan efter dagens slut och vad man gör med alla kvitton och ordrar etc. Man ska rapportera allt i datorn men kan ärligt säga att jag inte förstod så mycket, var alldeles för trött efter dagen. Hoppas innerligt på hjälp nästa gång också!

Träffade Kim efter jobbet, vi åkte till kista och kollade bio, Jack and Jill. Det var vi och två till i salongen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0