ingenting varar föralltid

Ingen kan förstå, ingen kommer någonsin kunna förstå hur ledsen jag är. Tårarna rinner hela tiden, jag kan inte sova på nätterna, jag kan inte äta, jag kan inte leva. Jag vill inte fortsätta, jag har ingenting kvar. Jag är så tom på ord, det finns ingenting hos mig längre. Mitt liv har rasat samman. Jag gråter mig igenom nätterna, jag har ångest när jag vaknar klockan 4 varje morgon och önskar att allt bara vore en dum mardröm som jag brukar ha. Allt är så svårt just nu och jag vet ärligt talat inte vad jag ska ta mig till. Jag har ingenting kvar. Han var mitt liv i 3 år snart, han betydde hela världen för mig. Hur ska jag någonsin komma över detta? När ska jag få somna gott på natten igen? Just nu vill jag bara försvinna, försvinna långt bort ... Ingen kan förstå känslan att förlora en del av sig själv, att förlora den personen som funnits vid sin sida i snart 3 års tid. Jag kan inte förstå hur mitt liv ska se ut nu efter detta. Han var mitt liv, han var allt för mig, han är fortfarande det. Hur går man vidare med livet när ens andra halva inte finns kvar längre? Hur kommer man kunna glömma en person som gett än allt? Hur kommer man kunna förtränga sin första riktiga kärlek och inte bli påmind jämt och ständigt? Jag kommer aldrig klara detta. Han reste mig upp från marken för 3 år sen när jag mådde som sämst. Han bevisade hur mycket han älskade mig och brydde sig om mig. Han gjorde allt för mig, han gjorde allt för att jag skulle må bra och trivas. Hur kunde jag gång på gång döma honom och tro att han skulle såra mig? Hur kunde jag vara så extremt rädd jämt? Varför var jag så kontrollerande att han inte fick ha något liv kvar? Jag var så rädd hela tiden att han skulle såra mig. Hur kunde jag tro en sån sak om honom? Han är den godhjärtaste killen man kan hitta, han skulle aldrig göra någon skada mot någon, han skulle aldrig såra mig på det sättet som jag alltid varit rädd för. Varför kunde jag aldrig tro på hans ord? Varför var jag tvungen att överanalysera allt? Jag har inga ord för hur ledsen jag är. Jag kan inte se mig själv i ett liv utan honom. Han betyder allt för mig. Hur ska jag glömma killen som visade mig kärlek för första gången? Hur ska jag gå vidare med livet nu? Jag är inte stark nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0