kristihimmel

Det var ett tag sen jag skrev nu.

I lördags var vi på bröllop, vi var på vigseln i stadshuset och sen åkte vi till långholmen och åt tre rättersmiddag och lite dryck. Sen vid 01.00 tiden drog vi vidare till Oxid och dansade tills halv tre tiden, sen blev det att ta taxi hem.
I veckan har jag inte gjort så mycket förutom att ha jobbat. Idag jobbade jag också, vilket innebar 100 % ob, jag älskar verkligen att jobba i butik. Men dock så var det den värsta dagen ever att jobba på, fick så ont i huvudet och i nacken och kände mig snurrig, så var tvungen att gå bort från kassan ett tag. Det bokstavligt talat svämmade över med folk och köerna tog aldrig slut, trots att vi hade 5 kassor öppna vid utgången + trädgårdskassan + sågkassan + drive in kassan + kassan i byggfollan + info 2 kassan och info 1 kassan. Ville bara försvinna därifrån och huvudet bara dunkade sönder och hade ingen energi kvar alls i slutet.

Sen så går ju inte pendeln heller mellan spånga och bålsta, vilket gjorde att jag fick ta ersättningsbuss till jobbet imorse, men som tur var så fick jag skjuts till spånga av therese och hennes morbror. supersnällt!
Just nu vill jag bara lägga mig ner och dö av trötthet, mamma har precis masserart mig och smörjt in min nacke med tigerbalsam. Men känns som jag måste vänta till solen gått ner innan jag kan få min efterlängtade sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0