-

Det har snart gått två månader och jag vet helt ärligt inte hur jag ska klara mig utan dig. Jag gråter mig igenom kvällarna och går konstant runt med en klump i magen, jag är inte stark nog. Hur ska jag kunna leva ett liv utan dig? Det kanske låter patetiskt. Men det gör så ont, så fruktansvärt ont. Det känns som att min historia har blivit en bok med tomma blad. Det finns ingenting runt omkring längre, ingen att sova med, ingen att bara va med. Varför försvinner du från mig? Varför varför varför? Du är mitt allt, hela min värld. Jag saknar dig så fruktansvärt mycket, jag saknar allt som har med dig att göra. Ska allting bara försvinna nu? Ska jag inte få känna mig lycklig igen? Min andra halva är försvunnen, mitt hjärta är i bitar. Kan någon reparera mig igen? Kan någon få mig att vakna upp från denna helvetes mardröm? Du betyder mer än ord kan beskriva för mig, du gjorde mig till den lyckligaste tjejen i världen, du lyfte mig, du hjälpte mig. Jag svävade på moln när jag var med dig, du var den bästa tiden i mitt liv som någonsin hänt mig. Det finns ingen som kan förstå vad jag menar, det finns ingen som har stått i mina skor och upplevt det jag har upplevt med dig. Jag lever i ett mörkt hål nu, varför måste man försöka visa sig stark när man egentligen bara vill brista ut i gråt för varenda människa man träffar? Jag älskar dig så mycket!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0