Söndag

Mår piss, näsan rinner och är igentäppt, hostan gör så extremt ont och hela jag vill falla isär. Men imorgon är det skola igen och jag tänker INTE vara hemma. Ska kriga mig upp och smitta ner alla som smittat mig (skämt och sido). Nej men imorgon så är det klipp på schemat och det tänker jag definitvt inte missa. Sedan rundar det av med eget arbete. Så blir nog en bra dag trots alls. 
Annars så har jag 3 modellpass denna vecka. 
Onsdag- fönmodell, sedan bär det av mot globen för att titta på Make up store Beauty Show 2012, kommer bli grymt kul och inspirerande.
Torsdag- Färgmodell, då kommer Louise till skolan.
Fredag- SpaKUND. Sen heeeelg!!!
 
Kom att tänka på att snart börjar min praktik, längtar faktiskt lite. Ska ju praktisera på Björn Axén i Åhlenshuset och på Urban By Björn Axén, kommer bli galet roligt! Sedan slog det mig att jag ska ju ha min fotografering den 9 oktober, vilket innebär att jag måste hitta en modell, kläder, komma på en frisyr och sminkning. Temat är vintage. Tror att Jessica ska vara min modell, så måste snacka med henne angående frisyren och dylikt.
 
 
Nu ska jag glo tv/film och sova. 
 
enough is enough, no more you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0